3. Auzirea gândirii greșite și vorbirea de sine negativă.

Contact

3. Auzirea gândirii greșite și vorbirea de sine negativă.

 Întrebați-vă clienții: „Sunteți îngrijorat de cum arăți?” „Dacă ești, te gândești foarte mult la aspectul tău și ai vrea să te gândești mai puțin la asta?” Continuați cu: „Aproximativ cât timp pe zi crezi că petreci gândindu-te la cum arăți?”

Întrebați-vă despre preocuparea sa principală: „Este preocuparea ta principală că nu ești suficient de slab sau ai putea deveni supraponderal?” Desigur, vei dori să înveți „Cum ți-a afectat asta viața?”

Adresarea acestor tipuri de întrebări este complet adecvată pentru a afla mai multe despre problemele legate de imaginea corpului unui client, potrivit experților. Este valoros să vezi cum se vede clientul tău în oglindă și aceste întrebări te pot ajuta.

2. Care sunt cauzele nemulțumirii clientului dumneavoastră cu privire la dimensiunea și forma corpului?

 Acesta abordează „de ce” și include comentarii de la familie și prieteni, mass-media, comparându-se cu alții (poate în sala de sport), idealurile iraționale actuale pe care clientul tău le are în minte despre aspectul fizic și surse similare. Discutați aceste lucruri pentru a vă ajuta clienții să vadă cum aceste forțe exterioare le afectează viața prin gândurile lor. Aceste probleme vor atinge sentimentele pozitive și negative pe care le au clienții tăi despre corpul lor din mesajele pe care le-au primit de-a lungul vieții.

Vă concentrați fără să știți pe mesajele greșite după ceea ce dvs. și clientul dvs. urmăriți? De exemplu, dacă greutatea și centimetrii sunt factori principali conectați într-un jurnal sau într-o aplicație, este posibil să transmiteți că asta contează cel mai mult, de parcă cântarul și banda de măsurare ar putea da permisiunea de a se simți bine cu sine. Măsurați factorii subiectivi cu un simplu „Cum mă simt astăzi despre mine?” și „Ce îmi spun despre mine astăzi?” Același lucru este valabil și pentru evaluările tale inițiale cu un client. Nu presupuneți că toți clienții sunt de acord cu măsurarea grăsimii corporale. S-ar putea ca alte măsuri, mai confortabile, să fie incluse de la început pentru a reduce atenția asupra dimensiunii, formei și aspectului.

3. Auzirea gândirii greșite și vorbirea de sine negativă.

Aceasta pare a fi o sursă cheie de îngrijorare a imaginii corpului. Ceea ce cred clienții tăi despre corpul lor și cum le evaluează aspectul este o piesă esențială de înțelegere pentru antrenorul de sănătate avansat. Link-ul este ceea ce crezi tu, până la urmă. Clienții tăi sunt implicați în gândirea „totul sau nimic”? De exemplu, „Din moment ce nu sunt o regină a corpului pe plajă, sunt un învins total” sau „Din moment ce nu am mușchi bombați ca tipul ăla de acolo, corpul meu este slab.” Poate că este „raționamentul emoțional” pe care îl auzi la clienții tăi când spun „Mă simt atât de urât, așa că trebuie să fiu” sau „Mă simt doar gras, de aceea știu că sunt”. Sau poate că este „citirea minții” cu care te lovești atunci când clienții tăi spun: „Știu că cred că sunt prea grea pentru a purta asta” reduslim instructiuni sau „Îmi dau seama că cred că sunt ________”. Puteți auzi clienții „comparând și disperând”, atunci când se compară cu tine sau cu alții din centrul de fitness. A ajuta clienții să se concentreze pe propria lor performanță, pe propriul lor progres și pe propria lor realitate este cel mai util. Compararea frecventă duce la creșterea imaginii corporale negative. Când auziți aceste tipuri de distorsiuni cognitive, este timpul să vă ajutați clienții să le provoace (EI le provoacă, TU nu). Întrebați-vă clienții dacă convingerile pe care le au despre ei înșiși sunt adevărate, utile, inspiratoare, necesare și/sau amabile. Întrebați-vă clienții ce i-ar putea spune unui prieten drag care a crezut aceleași gânduri. Întrebați-vă împreună cu clienții dvs. de ce nu își spun aceleași lucruri. Întrebați-vă clienții dacă se pot gândi la credințe alternative care ar putea fi mai exacte și dacă văd valoare în adoptarea lor în locul credințelor inexacte pe care le-au păstrat.

Ajută-ți clienții să-și hrănească interiorul în timp ce se concentrează pe exerciții fizice. Întrebați-vă clienții ce cred că i-ar ajuta să se gândească diferit despre ei înșiși în timp ce se antrenează. Dacă nu ați văzut documentarul premiat al lui Jean Kilbourne, Killing Us Softly, sau nu ați citit-o „Can’t Buy My Love: How Advertising Changes The Way We Think and Feel, este timpul să o faceți. Te va ajuta să devii mai sensibil la aceste probleme. Dimensiunea comportamentală – ceea ce fac clienții tăi care reflectă sentimente negative sau pozitive despre corpul lor – este un alt domeniu important la care să reflectezi cu ei.

Rămâneți în afara scalei ar ajuta? Limitarea timpului de verificare a oglinzii ar ajuta? Te-ar ajuta să petreci timp cu prietenii și familia care au imagini corporale mai sănătoase? Te-ar ajuta să înveți cum să prinzi, să provoci și să schimbi credințele eronate despre formă, dimensiune și aspect? Ar ajuta dezlegarea stimei de sine de mărimea taliei? Ar ajuta extinderea definiției sănătății și atractivității?

Există multe modalități de a ajuta clienții cu imagine corporală negativă. Începe cu limbajul pe care îl folosești și cu încrederea pe care o au clienții tăi în tine. Încredere = a fi sincer, respectuos, înțelegător, sensibil și cu buze strânse.

În cele din urmă, luați în considerare împărtășirea unora dintre afirmațiile lui Belleruth Naparestek din cartea ei, A Meditation for Relaxation and Wellness, cu clienții dumneavoastră.

1. Îi mulțumesc corpului meu pentru tot ce a făcut pentru mine în trecut și pentru tot ce va face pentru mine în viitor. 2. Învăț să am încredere în corpul meu și să folosesc bine informațiile pe care mi le oferă. 3. Sunt conștient că, cu fiecare respirație, trimit oxigen prețios și nutrienți bogați în locurile din corpul meu care au nevoie de ele. 4. Din ce în ce mai mult pot să înțeleg că corpul meu este aliatul meu, cel mai vechi prieten și cel mai ferm partener.

De Haley Hopkins, specialist în programul ACE Advocacy

 

În calitate de profesionist în domeniul sănătății și wellness, sunt pasionat de a găsi modalități de a îmbunătăți accesul și accesibilitatea serviciilor care îmbunătățesc calitatea vieții oamenilor. Am crescut într-un oraș mic din Vestul Mijlociu care aprecia participarea la sport. Am vrut să încerc pe toate, de la fotbal la baschet la softball la dans. În calitate de copil dintr-o casă monoparentală, însă, să plătiți pentru a participa la fiecare activitate nu a fost ușor. Au fost turnee pe care trebuia să le ratez și echipamente pe care trebuia să le împrumut. De la o vârstă fragedă, am văzut direct cum oportunitatea de a trăi un stil de viață activ și sănătos nu era un joc de șanse egale. Acest lucru nu s-a potrivit niciodată cu mine și așa a început călătoria mea spre advocacy.

Am lucrat în comunitatea mea de câțiva ani pentru a găsi soluții care să ofere tuturor posibilitatea de a mânca sănătos și de a fi activ. M-am alăturat echipei ACE anul trecut ca Specialist în Programul de Advocacy mi-a stimulat dorința de a-i ajuta pe alții să ducă o viață sănătoasă. În rolul meu, am reușit să văd cum colaborarea între organizații similare poate face schimbări majore.

Luna trecută, am avut o oportunitate incredibilă de a participa la Ziua Națională a Sănătății prin Fitness, găzduită de Asociația Sports Fitness and Industry. Acest eveniment are loc pe Capitol Hill, unde sportivi cunoscuți și persoane care lucrează în industriile sportului și fitness-ului se reunesc pentru a lucra în vederea adoptării unei legislații care vizează combaterea obezității și a stilului de viață sedentar.

O parte cheie a legislației pe care am discutat-o ​​cu membrii Congresului și personalul acestora a fost Legea privind investițiile în sănătate personală astăzi (PHIT). Legea PHIT ar permite persoanelor și familiilor să utilizeze Conturile de Economii pentru Sănătate și Conturile de Cheltuieli Flexibile pentru cheltuieli legate de activitatea fizică. Aceste cheltuieli acoperă o gamă largă de articole, de la taxe și echipamente pentru ligi pentru tineri și adulți, până la abonamente la sală și antrenori personali. Acest act i-ar ajuta pe cei care se luptă să-și permită cheltuielile asociate cu a deveni și a rămâne activi.

Am părăsit evenimentul într-o notă înaltă, simțind că vocile noastre s-au auzit și am fost cu un pas mai aproape de obiectivul nostru. A susține ceea ce crezi și a-ți folosi vocea ca mediu este ceea ce înseamnă a fi avocat. Nu este întotdeauna cel mai ușor drum de urmat. La urma urmei, oamenii vor fi uneori în dezacord cu tine și poate dura ceva timp pentru a asista la o schimbare reală, dar întotdeauna merită. Împărtășirea mesajului cu perseverență și consecvență creează conștientizare și poate duce la schimbări, atât mari, cât și mici.

Pentru a afla mai multe despre ACE Advocacy și despre cum vă puteți folosi vocea pentru schimbare, contactați advocacy@acefitness.org.

În cultura noastră rapidă, bazată pe tehnologie, este ușor să trecem printr-o zi întreagă fără a ne mișca corpul într-un mod semnificativ. Dar corpurile noastre au fost construite pentru a se mișca și funcționează cel mai bine atunci când le menținem continuu active. Conducerea unui stil de viață extrem de sedentar poate avea consecințe negative substanțiale asupra sănătății, cum ar fi proliferarea bolilor cronice prevenibile pe care le vedem astăzi în America și nu numai.

Lansat în septembrie, Raportul privind starea obezității, un proiect anual al Trust for America’s Health și al Fundației Robert Wood Johnson, a identificat mai multe tendințe în întreaga țară care influențează puternic obezitatea și sănătatea. Raportul a constatat că nu numai că ratele de obezitate sunt în creștere, ci și că ratele de inactivitate fizică sunt în creștere.

După lansare, ACE a lăudat raportul pentru că a încurajat profesioniștii să folosească colaborarea comunității pentru a aborda obezitatea, dar mai sunt încă multe de făcut pentru a inversa epidemiile duble tulburătoare de obezitate și inactivitate.

Aceasta înseamnă aplicarea unei anumite gândiri creative la modelele tradiționale de mișcare și la modul și unde oamenii experimentează activitatea fizică. Nu toată lumea are acces la o sală de sport sau la un studio de yoga. Și nu toată lumea se bucură de tabăra de pregătire sau de tipuri mai intense de activitate. Cheia pentru a face mai mulți oameni în mișcare este de a oferi experiențe de mișcare unice și plăcute pentru toate tipurile de oameni și preferințe.

Robbie Plumb, un antrenor de sănătate certificat ACE, activează pe oameni de toate vârstele și abilitățile atletice prin cursurile Nia la centrul comunitar local din Kansas. „Nia este o practică de mișcare plină de bucurie care îmbină artele marțiale, dansul și artele vindecătoare într-un mod care funcționează pentru toată lumea. Predau cursuri și ateliere la centrul comunitar local. Există patru modalități diferite care variază de la mișcarea terapeutică până la antrenament pe interval. Mișcările au un impact redus și sunt adaptabile nevoilor fiecărei persoane. Nia este o modalitate excelentă de a te bucura de exerciții și de a îmbrățișa mișcarea.”

Mulți dintre profesioniștii noștri și-au dedicat cariera creării și predării unor programe de activitate fizică care sunt accesibile și incluzive. Selina Blick este un antrenor personal certificat ACE care lucrează ca educator în sănătate la un departament de sănătate districtual din sudul Kentucky. „Facem tot posibilul pentru a aduce resurse în comunitățile noastre mai rurale, ducând activități în locuri unde oamenii se adună în mod natural. Oferim cursuri de exerciții fizice la biserici, centre pentru bătrâni și școli. De asemenea, suntem în proces de îmbunătățire a parcurilor locale, astfel încât familiile să poată rămâne și să se joace mai mult.”

Ce înseamnă toate acestea pentru profesioniștii de fitness și antrenorii de sănătate? Aveți o fereastră enormă de oportunitate de a deschide calea în a face americanii să treacă și să se miște. Avem nevoie de soluții unice și cuprinzătoare, care să întâlnească oameni acolo unde se află, pentru a implica oameni de toate vârstele și abilitățile în activități care pot deveni parte integrantă a rutinei lor zilnice.

Știm că există profesioniști talentați, la fel ca tine, care folosesc gândirea în afara cutiei pentru a face oamenii să se miște. Dacă ești unul dintre acești profesioniști minunați, vrem să auzim de la tine! Trimite-ne un e-mail la advocacy@acefitness.org și spune-ne cum îi entuziasmezi pe oameni de mișcare.

Pentru a afla mai multe despre problemele care afectează obezitatea și modalitățile de a susține schimbarea, consultați declarația de poziție a ACE Advocacy cu privire la epidemia de obezitate.

Programele de wellness, indiferent dacă sunt la locul de muncă sau în comunitate, sunt la fel de reușite ca liderii și campionii lor. Acești indivizi sunt cheia pentru a crea schimbări de durată, motiv pentru care este atât de important să identificăm oamenii potriviți care să conducă sarcina. Când vine vorba de a face oamenii să se miște, aveți nevoie de oameni care sunt susținători ai activității fizice – oameni pasionați de fitness și bunăstare și care vorbesc deschis despre importanța de a fi activ. Liderii care pot avea un impact mare sunt cunoscători, investiți în cauză și entuziasmați de misiune. Dar, poate fi o provocare să știi ce să cauți la o persoană atunci când încearcă să identifice lideri și să creeze programe de activitate fizică.

Iată câteva sfaturi pentru a identifica campioni eficienți ai wellness pentru programele dvs. de fitness și wellness:

Programe de wellness la locul de muncă

Cu toții am fost însărcinați la un moment dat cu o misiune pe care nu eram încântați să o facem. De obicei, se simte ca o corvoadă și vă puteți trage picioarele pentru a o finaliza. Multe programe de wellness la locul de muncă sunt adesea puse pe umerii resurselor umane și ai administrației de sprijin. Este posibil ca acești indivizi să nu fie cei care au ales să implementeze programul și de multe ori au puțin interes în a le conduce, lucrează cu resurse și cunoștințe limitate și au timp liber minim în ziua lor de muncă. Cu aceste constrângeri, programarea poate începe să pară o corvoadă pe care trebuie să o ducă la bun sfârșit față de un proiect pe care sunt încântați să-l abordeze. Din acest motiv, este mai eficient să găsești o persoană care să se ofere voluntar decât să o atribui personalului.

Pentru a identifica un avocat eficient al programului și un voluntar, căutați pe cineva care:

Este personal interesat să fie activ și sănătosOcupă o poziție de conducereEste foarte plăcut de semenii lorAre o personalitate entuziasta si motivanta

Programe conduse de comunitate

Cercetările arată că atunci când indivizii din afara unei comunități încearcă să implementeze programe bazate pe ceea ce cred ei că este necesar, fără ca comunitatea să ia parte la procesele de decizie și la programare, programul va prezenta puține schimbări pozitive și durabile. Prin urmare, programele care urmăresc să facă mișcarea unei întregi comunități sunt conduse cel mai bine de membrii din cadrul acelei comunități. Acești indivizi vor cunoaște problemele, nevoile și interesele comunității lor și vor avea conexiuni pe care indivizii și organizațiile din afara ar dura ani pentru a le identifica în mod corespunzător. Un bun candidat pentru a conduce eforturile de bunăstare va fi cineva care:

Se mândrește cu comunitatea lorEste bine respectat și de încredere de către membrii comunitățiiTrăiește în comunitate de mulți aniEste deja implicat în eforturile de a crea schimbare

ACE lucrează pentru a crea avocați în întreaga țară, oferind resurse și educație în Centrul nostru de Advocacy. Dacă sunteți interesat să aflați mai multe sau aveți o poveste de împărtășit despre un susținător al activității fizice care v-a ajutat programul, trimiteți un e-mail la Advocacy@ACEfitness.org.

ACE Advocacy și Outreach

Primăvara este peste noi, iar soarele cald și cerul albastru creează un fundal perfect pentru antrenamentele în aer liber. Există o listă lungă de beneficii pentru sănătate asociate cu starea în aer liber, cum ar fi creșterea imunității, sănătatea mintală și funcția creierului. Efectuarea antrenamentelor în aer liber s-a dovedit chiar că crește satisfacția față de programele de fitness, care au potențialul de a crește atât afacerea dvs., cât și nivelul de fitness al clienților. Cu atât de multe avantaje pentru antrenamentele în aer liber, nu vrei să ratezi sesiunile de antrenament într-un parc, plajă, potecă sau trotuar.

Nu uitați să rețineți că plecarea în aer liber pentru a instrui clienții poate aduce unele provocări unice. Iată patru sfaturi pentru a asigura siguranța și succesul antrenamentelor în aer liber:

0 Scor (0 voturi)
Nota0
Persoane care discuta... Lasa un review
Sorteaza:

Fi primul care lasa un review.

User Avatar
Verified
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

Show more
{{ pageNumber+1 }}
Lasa un review

Your browser does not support images upload. Please choose a modern one

  3. Auzirea gândirii greșite și vorbirea de sine negativă. nu dispune de serviciul Tur Virtual 3D

Locatii in apropiere de 3. Auzirea gândirii greșite și vorbirea de sine negativă.

30 października 2018 r. Ostateczne porady dotyczące spożycia ryb wydane przez FDA i EPA

30 października 2018 r. Ostateczne porady dotyczące spożycia ryb wydane przez FDA i EPA Więcej o zdrowej dla serca żywności […]

60 Minutos acusou DeSantis de favorecer doadores com vacinas

60 Minutos acusou DeSantis de favorecer doadores com vacinas Ele está apresentando sintomas leves e está trabalhando em casa. A […]

Ale czy ćwiczenia naprawdę muszą być tak trudne lub niewygodne, aby były skuteczne?

Ale czy ćwiczenia naprawdę muszą być tak trudne lub niewygodne, aby były skuteczne? Push: Push-up Deska—>Deska w pozycji push-up —>Nachylenie […]